Бренд Yoplait, що належить General Mills, випустив смачну альтернативу грецькому йогурту та наситив його протеїном.
Таким чином компанія кидає виклик гігантам у сегменті грецьких йогуртів, зокрема Chobani, з якою води давно конкурують за ринок.
Нова лінія General Mills, Yoplait Protein, містить 15 грамів білка та 3 грами цукру на порцію. Йогурт пропонується у різних смаках: ваніль, полуниця, суміш ягід, полуниця-банан, персик, вишня, полуничний чизкейк і пиріг з лаймом.
Бренд націлений на споживачів, які полюбляють текстуру оригінального Yoplait, на відміну від «злегка кислого, крейдяного смаку» інших варіантів йогурту, який інші виробники всіляко намагаються наситити протеїном.
«Щоб отримати додатковий білок у грецькому йогурті, споживачам доводиться йти на компроміси. Вони обирають смак, який не подобається, заради користі. Ми вирішили вжити заходів та змінити такий підхід», – каже Кейлі Полмайер, старший бренд-менеджер General Mills.
Його конкуренція з Chobani почалася наприкінці 2000-х років, коли бренд грецького йогурту набув широкої популярності серед споживачів.
Після початку пандемії продажі компанії Chobani різко зросли. Згідно з фінансовою оцінкою Forbes, лише одна ця компанія може зайняти більшу частину всього ринку йогуртів США до 2026 року. Для порівняння, Yoplait мав найбільшу частину ринку у 2011 році, – 25%.
Джерело: newfood.media
Джерело: Аграрні новини