Головна Агросектор Ринковий гігант створив смачний грецький йогурт, який нарощує м’язи

Ринковий гігант створив смачний грецький йогурт, який нарощує м’язи

by host

Бренд Yoplait, що належить General Mills, випустив смачну альтернативу грецькому йогурту та наситив його протеїном.

Таким чином компанія кидає виклик гігантам у сегменті грецьких йогуртів, зокрема Chobani, з якою води давно конкурують за ринок.

Нова лінія General Mills, Yoplait Protein, містить 15 грамів білка та 3 грами цукру на порцію. Йогурт пропонується у різних смаках: ваніль, полуниця, суміш ягід, полуниця-банан, персик, вишня, полуничний чизкейк і пиріг з лаймом.

Бренд націлений на споживачів, які полюбляють текстуру оригінального Yoplait, на відміну від «злегка кислого, крейдяного смаку» інших варіантів йогурту, який інші виробники всіляко намагаються наситити протеїном.

«Щоб отримати додатковий білок у грецькому йогурті, споживачам доводиться йти на компроміси. Вони обирають смак, який не подобається, заради користі. Ми вирішили вжити заходів та змінити такий підхід», – каже Кейлі Полмайер, старший бренд-менеджер General Mills.

Його конкуренція з Chobani почалася наприкінці 2000-х років, коли бренд грецького йогурту набув широкої популярності серед споживачів. 

Після початку пандемії продажі компанії Chobani різко зросли. Згідно з фінансовою оцінкою Forbes, лише одна ця компанія може зайняти більшу частину всього ринку йогуртів США до 2026 року. Для порівняння, Yoplait мав найбільшу частину ринку у 2011 році, – 25%.

Джерело: newfood.media

Джерело: Аграрні новини

Читайте також