Австрійський стартап Revo Foods, який першим у світі поклав на полиці супермаркетів альтернативне рибне філе, надруковане на 3D-принтері, у 2024-25 рр. планує велике двохетапне розширення виробництва.
Про це розповідає News IO
Цільне філе лосося виготовляють на основі мікропротеїну за технологію екструзії. Це дозволяє поєднати різні типи пластів та волокон та досягти вигляду і соковитості, характерних для справжньої риби.
До цієї основи у процесі друку додають жирові волокна.
Роботу над продуктом Revo Foods у співпраці зі шведською компанією Mycorena розпочали у січні минулого року, отримавши 1,5 млн євро гранту від шведського інноваційного агентства Vinnova, Австрійського агентства сприяння науковим дослідженням і програми фінансування Євросоюзу Eurostars.
У місцевих супермаркетах REWE Pflanzilla 3D-друкований лосось з’явився у вересні 2023-го.
Компанія робить ставку на унікальну технологію 3D-структурування, яка прокладає шлях до нових категорій продуктів. Як розповіли NEWFOOD.MEDIA у Revo Foods, завдяки цифровому керуванню на одній машині можна виготовляти різноманітні продукти, які відрізняються за формою, розміром та текстурою.
“Ця можливість не тільки ідеально підходить для оптимізації продукту, але й створює основу для захоплюючого потенціалу масової кастомізації”, – уточнив Найк Фараг, креативний менеджер компанії.
Щоб розширити виробничі потужності та задовольнити попит, Revo Foods оголосила про можливість публічного інвестування шляхом придбання цифрових акцій.
На даний час обсяг фінансування від приватних інвесторів уже наближається до 1 млн євро.
Джерело: newfood.media
Джерело: AR