Морський коридор працює уже в цілодобовому режимі, а обсяги перевезень продовжують зростати. Водночас,є дві основні проблеми, які заважають відновленню довоєнних обсягів – безпекова ситуація, та мобілізація.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на директора Центру транспортних стратегій Сергія Вовка.
“Безпекова складова є головним аргументом і головним чинником, який впливає на перевезення в тому чи іншому регіоні. Зараз ми маємо певну більш сприятливу ситуацію. Але нам зараз потрібно в першу чергу забезпечувати наявну, і підсилювати систему протиповітряної оборони якраз у цьому регіоні, щоб здійснювати ритмічні відвантаження”, – заявив експерт.
За його словами, важливими для розвитку експорту є також операційні фактори – забезпечення ефективної роботи припортових станцій та УЗ в напрямку портів.
“Мобілізація – важливий фактор. Тому що зараз збільшився обсяг роботи в портах, а цей обсяг виконується в першу чергу чоловіками – тому що це так звані чоловічі професії, такі як кранівник або докер. Часто саме надмірна мобілізація в цих сегментах заважає зростанню вантажопотоку – тому що просто портовим операторам недостатньо робочої сили для нарощування експорту і для нарощування перевалки в експортному напрямку. Тому потрібно передбачити модель справедливого бронювання для працівників критичних напрямів”, – наголосив експерт.
Джерело: AR