Про це розповідає News IO
Компанія Coca-Cola анонсувала появу напою з новим постійним смаком, який отримав назву spiced («пряний»). У компанії заявили, що напій поєднуватиме у собі смак оригінальної коли, малини та прянощів. Спочатку новий напій з’явиться у магазинах США та Канади, запуск заплановано на 19 лютого.
Новий смак буде доступний у двох варіантах: без цукру та класичний. Зараз Coca-Cola продає напої із трьома смаками: оригінальний, вишня та ваніль. Останньою у продаж була запущена ванільна кола (у 2020 році), якщо не брати до уваги лімітовані лінійки смаків.
Віцепрезидент Coca-Cola з маркетингу в Північній Америці Сью Лінн Ча заявила телеканалу CNN, що новий смак відповідає тенденціям у цій категорії напоїв та перевагам споживачів, які хочуть сміливіших і різкіших смаків. За її словами, «зросла готовність споживачів скуштувати напої із прянощами», а малина була обрана тому, що цей смак став дуже популярним в автоматах Coca-Cola Freestyle.
Нині Coca-Cola відчуває конкуренцію з боку дрібніших брендів, що виробляють більш різкі та фруктові уподобання, таких як Olipop та Poppi, які привернули увагу споживачів.
«Зростання продажів ароматизованих газованих напоїв протягом багатьох років випереджало зростання продажів коли, чому сприяє зростаюче мультикультурне населення», — сказав Дуейн Стенфорд, редактор і видавець Beverage Digest.
Продажі традиційної коли, Coca-Cola Zero Sugar та дієтичної коли зросли всього на 1% у Північній Америці у 2022 році, останньому році, за який компанія надала повні дані про продажі. Зростання ж продажів газованої води та соків загалом становить 3%. В інших регіонах продажі традиційної кока-коли зростають повільніше, ніж води, чаю, спортивних напоїв та кави.
Джерело: thepage.ua
Джерело: Агроновини