Компанія Nestlé значно активізувалася у сегменті інновацій. За перше півріччя 2024 року вона випустила на 15% більше інноваційних та оновлених продуктів, ніж за аналогічний період минулого року. До кінця року ця цифра має зрости ще більше.
Про це розповідає News IO
Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé та система приготування кави Vertuo.
Система Vertuo дозволяє споживачам готувати 35 різних видів кави, включаючи так звані короткі, довгі, холодні, гурманські варіанти та навіть каву з додаванням вітаміну B12, женьшеню чи додаткового кофеїну.
Згідно зі звітом за першу половину 2024 року, загальний обсяг продажів групи Nestlé зріс на 2,1%. Найбільший внесок у це зростання зробив сегмент кави.
Nescafé також відзначився запуском концентрату еспресо, що дозволяє приготувати преміальну каву в домашніх умовах, додаючи концентрат до молока або води.
Ще однією важливою інновацією став вихід на широкий європейський ринок компостованих капсул для кави, які вперше були запущені у Швейцарії.
Значний акцент Nestlé також робить на холодних напоях.
Наприклад, бренд запустив свій перший розчинний кавовий продукт, створений для приготування холодної кави.
Nescafé Ice Roast Coffee, який дебютував у 2023 році, орієнтований на молоде покоління Z, яке віддає перевагу холодним напоям.
Джерело: newfood.ua
Джерело: AR