В Україні останнім часом спостерігається помітна тенденція до зменшення об’єму упаковки молочних продуктів. Деякі виробники уже рухаються в напрямку зменшення об’єму пляшок до 770 мілілітрів.
Про це розповідає News IO
Як повідомляє «Економічна правда», представник компанії «ПЕТ Технолоджиз», яка спеціалізується на виробництві обладнання для упаковки, Андрій Терес зазначив, що протягом останніх п’яти років спостерігається стабільне зменшення розмірів пляшок. Наразі деякі виробники спрямовують свої зусилля на випуск пляшок об’ємом 770 мл.
Зміни в упаковці молочних продуктів
Андрій Терес також підкреслив, що за останні два роки значно збільшилася кількість молочних продуктів, які пропонуються у пластикових пляшках об’ємом 280-330 мілілітрів. Це зумовлено тим, що вживання їжі на ходу стає все більш популярним серед споживачів.
«ПЕТ Технолоджиз» спостерігає зменшення пляшок в розрізі останніх 5 років. Наразі у деяких виробників є рухи в напрямку пляшки у 770 мілілітрів.