Виробники морозива все частіше звертають увагу на використання екологічно чистих та поживних складників у своїй продукції. Одним із цікавих новаторів у цій сфері стала компанія Van Leeuwen, яка включила у своє морозиво гречку.
Гречка не тільки підвищує харчову цінність морозива, але й відповідає зростаючому попиту на екологічно чисті продукти, говорять у компанії.
Van Leeuwen була і раніше відома своїм крафтовим підходом до створення морозива. Згідно з новою рецептурою, для виробництва десерту компанія використовує гречане борошно. З нього печуть печиво, а крихти додають у вже готове морозиво разом з полуничним джемом.
Зокрема, гречане борошно забезпечує морозиво значною кількістю білка, клітковини та мінералів.
“Ми прагнемо створювати продукти, які не лише смакують добре, але й приносять користь. Включення гречки в наше морозиво дозволяє нам підтримувати сталий розвиток та відповідати потребам наших клієнтів”, — зазначив представник Van Leeuwen.
Крім гречки виробники морозива та іншої їжі все частіше звертають увагу на кіноа та фарро – через високий вміст клітковини, білка та велику кількість омега-3 жирних кислот.
До того ж це “стійке” зерно, яке вирощується з мінімальними витратами води й без використання хімічних добрив, що знижує негативний вплив на довкілля.
Джерело: newfood.ua
Джерело: Новини аграрного бізнесу