Незабаром вантажовідправники матимуть змогу відстежувати вагони за допомогою електронного кабінету клієнта. Це рішення було представлено під час засідання Експортного офісу при Укрзалізниці.
Про це розповідає News IO
Плани Укрзалізниці щодо впровадження сервісу
Як зазначив директор з комерційної роботи та логістики товариства Тимофій Мураховський, наразі тривають остаточні узгодження щодо масштабів і способів надання нової послуги з відстеження вагонів. Це має значно полегшити роботу вантажовідправників, надаючи їм можливість у режимі реального часу контролювати переміщення своїх вантажів.
«Ми вважаємо, що у січні, може, на початку лютого будемо готові надати такий сервіс», — зауважив посадовець.
Очікується, що новий сервіс стане важливим кроком у цифровізації послуг Укрзалізниці і сприятиме підвищенню ефективності вантажоперевезень. Це дозволить компанії краще відповідати потребам клієнтів і забезпечити більш прозорі та зручні умови обслуговування.