Головна Політика Українцям за кордоном спростили доступ до консульських послуг

Українцям за кордоном спростили доступ до консульських послуг

західна підтримка

Кабінет Міністрів України затвердив постанову, розроблену Міністерством закордонних справ, яка передбачає спрощення надання публічних послуг для громадян, які перебувають за межами країни.

Про це розповідає News IO

У МЗС підкреслюють, що завдяки цьому рішенню українці за кордоном зможуть скористатися низкою спрощених процедур, серед яких:

  • оформлення ID-карток із можливістю доставки готової картки поштою, що потребує лише одного візиту до посольства чи консульства для подання документів;
  • оформлення закордонних паспортів за один візит для збору біометричних даних, з подальшою доставкою документа поштою;
  • реєстрація в Державному реєстрі платників податків через дипломатичні установи;
  • обмін посвідчення водія або його отримання у разі втрати чи викрадення;
  • комплексна послуга для новонароджених, що включає державну реєстрацію народження, видачу свідоцтва про народження та реєстрацію дитини громадянином України.

Переваги цифрового підходу

Міністерство закордонних справ зазначає, що відтепер заяви на отримання консульських послуг можна подавати через портал або мобільний додаток «Дія».

«МЗС продовжує розбудовувати сучасну, мобільну, цифрову та сервісно-орієнтовану консульську службу. Переконаний, що мільйони наших громадян за кордоном оцінять нововведення, які спрощують доступ до послуг МЗС шляхом цифровізації. Для подачі та отримання документів двічі їхати за багато кілометрів не потрібно. Це є реальною економією часу та коштів для наших громадян», – зазначив міністр закордонних справ Андрій Сибіга, коментуючи схвалення постанови.

Контекст зміни

Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україну за кордоном вимушено проживають мільйони українців. За даними української влади, ця кількість сягає 7,5 мільйона осіб. Нові зміни мають на меті полегшити життя українців за кордоном, забезпечуючи їм доступ до необхідних документів та послуг.