Головна Суспільство Українці отримали можливість блокувати спам-дзвінки: як скористатися новими правилами

Українці отримали можливість блокувати спам-дзвінки: як скористатися новими правилами

Українці зможуть блокувати спам-дзвінки: набули чинності нові правила

В Україні офіційно запрацювали нові правила боротьби зі спам-дзвінками, які дозволяють мобільним операторам блокувати номери, що здійснюють нав’язливі дзвінки без згоди користувачів. Постанова уряду, яка регламентує ці зміни, набула чинності 2 жовтня. Як повідомив віцепрем’єр та міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, завдяки новим заходам уже заблоковано тисячі номерів, які займалися розсилкою спаму.

Про це розповідає News IO

Як українці можуть заблокувати спам-номери

Відтепер кожен користувач мобільного зв’язку може звернутися до свого оператора з проханням заблокувати номер, з якого надходили спам-дзвінки. Для цього оператори надали декілька зручних каналів для подання скарг — як через мобільні застосунки, так і за спеціальними контактними номерами.

  • Vodafone: через застосунок або за номерами 111, 0 800 400 111 (в Україні), +38 050 400 111 (у роумінгу).
  • Kyivstar: через застосунок або за номерами 466, 0 800 300 466 (в Україні), *105*466# (у роумінгу).
  • Lifecell: через застосунок або за номерами 5433, 0 800 20 5433 (в Україні), +38 063 5433 111 (у роумінгу).

Додаткові можливості для подання скарги

Крім цього, користувачі можуть подати скаргу на спам-дзвінки на гарячу лінію уряду за номером 1545 або скористатись онлайн-формою на офіційному сайті Національної комісії з регулювання електронних комунікацій.

«Залишайте заявки та допомагайте операторам боротися зі спамерами», — закликав міністр.

Нові правила дозволяють українцям самостійно захищати себе від небажаних дзвінків і сприяють підвищенню безпеки електронних комунікацій у країні.