Головна Агросектор Український бренд Sergio заробив 23 млн грн на фруктових снеках

Український бренд Sergio заробив 23 млн грн на фруктових снеках

by Поліщук Денис
сухофрукти

Український бренд фруктових снеків Sergio, заснований Оленою Большаковою у 2010 році, досягнув значного успіху: у 2023 році компанія отримала виторг у розмірі 23,6 мільйона гривень. Основу бізнесу складають фруктові цукерки, які забезпечують 80% доходу. Решту прибутків приносять фруктові чипси та цукати.

Про це розповідає News IO

Історія створення та розвитку бренду Sergio

Ідея створення бренду Sergio з’явилася у Большакової внаслідок дефіциту якісних сухофруктів на ринку. У 2010 році вона вклала $10 000 у придбання першої інфрачервоної шафи для сушіння фруктів, що стало основою для започаткування виробництва. Спочатку продукція продавалася серед знайомих у Києві, але згодом бізнес розширився, і сьогодні продукцію Sergio можна знайти у мережах Novus, «Антошка», а також у харківських супермаркетах «Рост» і «Класс».

Виробництво та виклики

Для забезпечення виробництва десятків тисяч пачок на рік компанія відкрила невеликий цех, у штаті якого працює 10 осіб. Інвестиції у виробничу лінію склали $150 000. Основними викликами для бізнесу стали зростання цін на фрукти, що призвело до зниження рентабельності з 60% до 15-20% у 2024 році.

Продукція Sergio відрізняється високою якістю та енергетичною цінністю. Наприклад, яблучні чипси містять 59 г вуглеводів на 100 г продукту, мають 253 ккал та не містять жирів. На маркетплейсі Rozetka вартість продукції варіюється від 39 до 132 грн за упаковку.

«Потрібно довести, що його купуватимуть», — говорить Большакова, підкреслюючи важливість смаку та зовнішнього вигляду продукту, адже фруктові снеки не так легко інтегрувати, як закуску, наприклад, до пива чи вина.