Головна Агросектор Українські продукти з’явилися у найбільшій торговельній мережі Канади

Українські продукти з’явилися у найбільшій торговельній мережі Канади

Компанія Ukrainian product distribution (UPD) разом із Посольством України в Канаді уклали угоду про постачання популярних українських брендів до мережі Loblaws, найбільшого продовольчого ритейлера Канади.

Про це розповідає News IO

Відвантаження українських товарів

Перші партії українських продуктів були доставлені до Канади наприкінці 2024 року. На сьогоднішній день у мережі Loblaws представлено більш ніж 50 товарних позицій, серед яких шоколад, чай, кава, консервація, солодощі, печиво та соки, повідомили в UPD.

Можливості розвитку на канадському ринку

Наразі українські товари доступні в понад 100 магазинах Loblaws, проте компанія запевняє, що готова розглянути можливості розширення географії поставок та збільшення асортименту. Обсяги постачань будуть залежати від попиту на продукцію та потенціалу для зростання на канадському ринку.

В UPD зазначили, що серед основних труднощів для українських виробників на міжнародних ринках є відсутність довгострокової експортної стратегії та необхідність самостійно домовлятися з торговими мережами.

«Для успіху необхідно не лише бажання експортувати, але й адаптована продукція, інвестиції та дистриб’ютор, який зможе забезпечити ефективний ланцюг постачання. Ми консолідуємо продукцію від кількох виробників, беремо на себе відповідальність за переговори з мережами та працюємо відповідно до законодавства країни експорту, тому вже маємо успішний досвід виведення українських брендів у провідні торгові мережі Європи та Америки»,

— підкреслив співзасновник та голова правління UPD Андрій Жук.

Крім того, за підтримки Посольства України в Канаді в супермаркеті Loblaws у Торонто з’явилася перша окрема поличка українських товарів. Тут представлені торгові марки, такі як Наш сік, Yogoda, Солодкий світ, Верес, Ніжин, Кава зі Львова, Spell, Галка та Київхліб.

Раніше компанія UPD також уклала угоду про постачання української продукції до польських торгових об’єктів мережі дискаунтерів LIDL.

Loblaws є лідером канадського ринку ритейлу, що об’єднує супермаркети, аптеки та магазини одягу. Станом на початок 2024 року мережа налічує майже 2500 торгових точок різних форматів, а її товарообіг у 2023 році перевищив $42 млрд.