За даними аналітиків EastFruit, Україна в сезоні 2024/25 продовжує демонструвати вражаючі результати з експорту замороженої малини. Головними покупцями української продукції залишаються Сербія та Польща, де попит на якісний продукт стабільно зростає.
Про це розповідає News IO
Значне зростання обсягів експорту
У минулому сезоні Україна експортувала 28 тисяч тонн замороженої малини, що є новим рекордом для цього періоду. Експорт збільшився на 36% порівняно з минулим роком і на 45% порівняно з 2022 роком. Це значне досягнення для українських виробників, які змогли забезпечити високий рівень якості та конкурентоспроможність своєї продукції на європейських ринках.
«Незважаючи на те, що Польща залишається основним ринком збуту замороженої малини з України, її частка у загальному обсязі експорту продовжує знижуватись. Україна поступово починає виходити із залежності від польського ринку збуту, такі як Німеччина та Франція. Наприклад, цього сезону частка ринку Німеччини в експорті замороженої малини з України вже перевищує 20%», — каже Андрій Ярмак, економіст інвестиційного департаменту ФАО.
Ринки збуту та перспективи
Основними ринками збуту для української малини залишаються Чехія, Литва, Австрія, Бельгія та Італія. Важливу роль також відіграє підвищений попит з боку США та Канади, які надають перевагу високоякісній українській замороженій малині. Завдяки цьому Україна має можливість збільшувати обсяги експорту в умовах конкурентного ринку.