Нещодавно «Укрзалізниця» оголосила про намір підвищити тарифи на перевезення вантажів майже на 40%. У відповідь на це, Українське Дунайське Пароплавство (УДП) звернулося до Кабінету Міністрів з проханням залишити існуючі тарифи без змін, щоб забезпечити стабільність в роботі підприємства.
Про це розповідає News IO
Про це повідомила пресслужба УДП, зазначивши, що підвищення тарифів може серйозно вплинути на діяльність компанії, особливо у напрямку румунської Констанци. Наразі УДП активно займається перевезенням агропродукції до морського порту Констанца, і хоча обсяги вантажів поки що невеликі, компанія планує їх збільшення.
«Укрзалізниця» запланувала підвищення тарифу майже на 40%. Для Дунайського пароплавства це означає зупинку роботи у напрямку румунської Констанци», – йдеться в повідомленні.
Вплив підвищення тарифів на конкурентоспроможність
Заплановане підвищення тарифів призведе до збільшення вартості логістики на одну тонну зерна через дунайські порти на 5 доларів, що зробить їх менш конкурентоспроможними порівняно з Одесою. Це може спричинити зупинку флоту у напрямку Констанци, застеріг заступник генерального директора ПрАТ «УДП» Владислав Бєлах.
Звернення УДП до уряду
Українське Дунайське Пароплавство наполягає на збереженні тарифів «Укрзалізниці» до Ізмаїлу для підтримання дунайської логістики. В умовах війни та пов’язаних з нею ризиків, стабільність перевезень є критично важливою. УДП побоюється, що зростання тарифів може ускладнити експорт через дунайський маршрут, якщо виникнуть проблеми з транспортуванням через Одесу.
За словами Владислава Бєлаха, у разі підтримки з боку уряду, УДП зможе забезпечити гарантований щомісячний вантажопотік на рівні 150-200 тисяч тонн, що є еквівалентом 1,2-1,5 млн тонн на рік. Це дозволить забезпечити експорт при блокаді морських портів чи західного кордону.
Крім того, УДП готове запропонувати «Укрзалізниці» зворотне завантаження в Ізмаїлі через імпорт вугілля.