Головна Агросектор УДП закликає Кабмін не змінювати тарифи на перевезення «Укрзалізницею»

УДП закликає Кабмін не змінювати тарифи на перевезення «Укрзалізницею»

УДП

Нещодавно «Укрзалізниця» оголосила про намір підвищити тарифи на перевезення вантажів майже на 40%. У відповідь на це, Українське Дунайське Пароплавство (УДП) звернулося до Кабінету Міністрів з проханням залишити існуючі тарифи без змін, щоб забезпечити стабільність в роботі підприємства.

Про це розповідає News IO

Про це повідомила пресслужба УДП, зазначивши, що підвищення тарифів може серйозно вплинути на діяльність компанії, особливо у напрямку румунської Констанци. Наразі УДП активно займається перевезенням агропродукції до морського порту Констанца, і хоча обсяги вантажів поки що невеликі, компанія планує їх збільшення.

«Укрзалізниця» запланувала підвищення тарифу майже на 40%. Для Дунайського пароплавства це означає зупинку роботи у напрямку румунської Констанци», – йдеться в повідомленні.

Вплив підвищення тарифів на конкурентоспроможність

Заплановане підвищення тарифів призведе до збільшення вартості логістики на одну тонну зерна через дунайські порти на 5 доларів, що зробить їх менш конкурентоспроможними порівняно з Одесою. Це може спричинити зупинку флоту у напрямку Констанци, застеріг заступник генерального директора ПрАТ «УДП» Владислав Бєлах.

Звернення УДП до уряду

Українське Дунайське Пароплавство наполягає на збереженні тарифів «Укрзалізниці» до Ізмаїлу для підтримання дунайської логістики. В умовах війни та пов’язаних з нею ризиків, стабільність перевезень є критично важливою. УДП побоюється, що зростання тарифів може ускладнити експорт через дунайський маршрут, якщо виникнуть проблеми з транспортуванням через Одесу.

За словами Владислава Бєлаха, у разі підтримки з боку уряду, УДП зможе забезпечити гарантований щомісячний вантажопотік на рівні 150-200 тисяч тонн, що є еквівалентом 1,2-1,5 млн тонн на рік. Це дозволить забезпечити експорт при блокаді морських портів чи західного кордону.

Крім того, УДП готове запропонувати «Укрзалізниці» зворотне завантаження в Ізмаїлі через імпорт вугілля.