Головна Суспільство У травні 2025 року українці подали понад 400 скарг на мобільний зв’язок та інтернет

У травні 2025 року українці подали понад 400 скарг на мобільний зв’язок та інтернет

Українці подали понад 400 скарг на якість мобільного зв’язку та інтернету у травні

У травні 2025 року жителі різних областей України подали 433 звернення щодо проблем із якістю мобільного зв’язку, інтернету та поштових послуг. Найбільше скарг надійшло від мешканців Києва, Львівської, Дніпропетровської та Харківської областей.

Про це розповідає News IO

Які послуги викликали найбільше нарікань

За даними Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері електронних комунікацій (НКЕК), переважна більшість звернень стосувалися саме мобільного голосового зв’язку та SMS — 242 випадки, що становить близько 56% від загального числа скарг. Окрім цього, громадяни скаржилися на якість фіксованого інтернету (45 звернень), фіксованого голосового зв’язку (44), мобільного інтернету (20) та поштових послуг (29).

Регіональний розподіл скарг та результати розгляду

Найбільшу кількість звернень зафіксовано у Києві — 84 випадки. На другому місці Львівська область із 39 скаргами, далі Дніпропетровська — 38 та Харківська — 34 звернення. Всі отримані скарги були розглянуті у строки, визначені законодавством. За результатами розгляду 52 питання вирішено позитивно, ще у 120 випадках заявникам надали роз’яснення або додаткову інформацію.

“Усі звернення були розглянуті у строки, визначені чинним законодавством. Із них 52 питання вдалося вирішити позитивно, ще у 120 випадках заявникам надали роз’яснення та додаткову інформацію”.

Фахівці рекомендують у разі виникнення проблем спочатку звертатися до оператора, що надає послуги. Якщо питання не вирішується, громадянам радять подавати скаргу до НКЕК через онлайн-форму на офіційному сайті, або звертатися за телефонами гарячої лінії — (044) 202-00-81 (у середу) і громадської приймальні — (044) 202-00-68.