Компанія Suziria Group, один із провідних дистриб’юторів кормів для домашніх тварин в Україні, за останні три роки значно розширила свою присутність на внутрішньому ринку. За цей час вона збільшила обсяги поставок і зміцнила свої позиції серед українських споживачів, що підтверджується зростанням ринкової частки на 50% від рівня 2021 року.
Про це розповідає News IO
Розвиток бізнесу та стратегія компанії
Згідно з даними компанії, основним фактором її успіху стало активне розширення асортименту та покриття нових регіонів України. Це дозволило Suziria Group збільшити свою присутність у різних частинах країни та зміцнити зв’язки з місцевими партнерами і споживачами.
«За останні три роки ми зросли на 50% у порівнянні з 2021 роком, що свідчить про довіру українських споживачів і правильність обраної стратегії розвитку», – зазначають у компанії.
Перспективи та плани на майбутнє
Компанія планує й надалі інвестувати у розвиток логістичної мережі та розширення асортименту товарів, щоб задовольняти зростаючий попит українських клієнтів. Вона прагне закріпити свої позиції на ринку та стати ще більш впливовим гравцем у секторі дистрибуції кормів для домашніх тварин.