Головна Технології Перспективи розвитку багатошарового всесвіту Remedy Entertainment

Перспективи розвитку багатошарового всесвіту Remedy Entertainment

by Поліщук Денис
Сем Лейк

Креативний директор Remedy Entertainment, Сем Лейк, поділився своїм баченням майбутнього компанії, розповідаючи про можливості розвитку Remedy Connected Universe. У бесіді з IGN він підкреслив, що студія лише на початку розкриття потенціалу своїх багатошарових світів після успіху таких проєктів, як Control та Alan Wake 2.

Про це розповідає News IO

Ігри як мистецтво та інновації

Сем Лейк розглядає відеоігри не лише як засіб розповіді, але і як форму мистецтва. Він вважає, що в сучасному медіапросторі ігри дозволяють об’єднувати різні форми самовираження.

«Ігри — це спосіб переосмислити та надати новий контекст існуючому контенту, створюючи багатогранні світи, якими гравці можуть насолоджуватися», — зазначає Лейк.

Майбутнє всесвіту Remedy

Обговорюючи майбутнє, Лейк зауважує, що незважаючи на значний прогрес із Alan Wake 2, це лише початок. У процесі роботи над цією грою виникли нові ідеї, які можуть бути реалізовані в наступних проєктах. Він підкреслює, що інтеграція ігор у взаємопов’язаний всесвіт робить сюжети більш захопливими та глибокими.

Лейк також наголошує на важливості залучення як нових гравців, так і давніх фанатів. Кожна гра повинна бути самодостатньою, але для тих, хто вже знайомий з проєктами Remedy, студія пропонує додаткові шари історії та секрети для глибшого занурення у всесвіт.

Серед майбутніх планів Лейк згадав про співпрацю з Annapurna, яка стане «ідеальним партнером» для екранізації однієї з франшиз студії. Однак найближчим релізом стане кооперативний багатокористувацький проєкт FBC Firebreak, який орієнтується на геймплей і розширює портфоліо студії.