Українська філія компанії Nestlé потішила зростанням обсягів виробництва на 7–8% у 2024 році. Про це повідомив генеральний директор компанії в Україні та Південно-Східній Європі Алессандро Дзанеллі.
Про це розповідає News IO
За словами Дзанеллі, досягти такого успіху вдалося завдяки безперебійній роботі підприємств, зокрема в Харкові, який щодня зазнає обстрілів з боку росії. Керівник відзначив, що основою стратегії Nestlé в Україні є адаптивність на кожному рівні виробничого процесу.
Адаптивні рішення та економічні виклики
Стратегія компанії враховує зміну споживчих трендів, коригування асортименту продуктів, їх географічного розташування, а також адаптацію періодів рекламних кампаній та зміну каналів комунікації.
Дзанеллі також прогнозує, що в наступному році потужності виробництва в Україні можуть зрости на 10%. Однак він попереджає, що через зростання інфляції ціни на харчові продукти можуть підвищитися. Крім того, він очікує на зростання дефіциту кваліфікованих спеціалістів, що може ускладнити функціонування ринку праці.
«Стратегія Nestlé в Україні орієнтується на адаптивність на всіх рівнях».