Компанія Meta ухвалила рішення про реорганізацію власного відділу штучного інтелекту, створивши дві нові команди з метою пришвидшення розробки інноваційних продуктів. Відомо, що співробітників розподілять між командою, яка відповідатиме за розвиток споживчих застосувань штучного інтелекту, та підрозділом AGI Foundations, який зосередиться на фундаментальних дослідженнях і поліпшенні штучного інтелекту.
Про це розповідає News IO
Фокус на споживчі продукти та фундаментальні інновації
Оновлена команда продуктів штучного інтелекту Meta сконцентрується на впровадженні AI-функцій у такі сервіси, як Facebook, Instagram та WhatsApp. Окрім цього, вона займатиметься розробкою нового окремого додатка Meta, який використовуватиме можливості штучного інтелекту для взаємодії з користувачами.
Паралельно підрозділ AGI Foundations має на меті працювати над масштабними дослідницькими проектами, зокрема над розвитком і вдосконаленням моделей Llama. В умовах конкуренції з такими технологічними гігантами, як OpenAI, Google і Anthropic, компанія прагне посилити свої позиції на глобальному ринку штучного інтелекту.
Підтримка стартапів та демонстрація можливостей
«Нещодавно компанія запустила програму Llama for Startups, що має на меті стимулювати молоді компанії використовувати їхні продукти для генеративних застосувань штучного інтелекту. Багато зусиль Meta на заході LlamaCon у квітні були спрямовані на демонстрацію своєї здатності конкурувати з OpenAI».
Зазначено, що у процесі реорганізації скорочення персоналу не відбулося. Запуск програми Llama for Startups спрямований на підтримку молодих компаній, які хочуть застосовувати розробки Meta у сфері генеративного AI. Протягом LlamaCon, що пройшла у квітні, основна увага була приділена підсиленню конкурентоспроможності Meta у порівнянні з провідними розробниками штучного інтелекту.
