Про це розповідає News IO
Виробник м’яса з джекфрута (хлібного дерева) The Jackfruit Companу залучила $5 млн на розширення продажів.
Компанія, яка спеціалізується на виробництві м’ясних альтернатив на основі джекфрута, продовжує розвивати свої продукти та посилювати свої позиції на ринку завдяки новому раунду фінансування.
Джекфрут, як природна рослина має м’ясоподібну текстуру та містить значно більше клітковини порівняно з іншими рослинними або тваринними продуктами. Це робить його корисною альтернативою для тих, хто шукає продукти з низьким вмістом жиру та високим вмістом поживних речовин.
Компанія вже має досвід успішного фінансування. Раніше вона отримала $23 млн для розробки котлет та сосисок з джекфрута, що продаються під брендом Jack & Annie’s.
Свіжі $5 млн дозволять виробникові розширити присутність на ринку та збільшити обсяги продажів, зокрема через нові партнерства в роздрібній торгівлі та сфері громадського харчування.
Цей новий раунд фінансування очолили існуючі інвестори, такі як InvestEco, Creadev та Grosvenor Food & AgTech. У планах компанії — збільшити продажі через розширення дистрибуції та оптимізацію виробничих процесів.
CEO компанії Енні Рю відмічає зростання попиту на продукти з високим вмістом клітковини, зокрема на основі джекфрута. Це сприяє подальшому розвитку компанії та залученню нових клієнтів, вважає вона.
Альтернативне м’ясо із джекфрута вже присутнє в понад 6 000 торгових точках у США та Канаді, і тепер виробник планує ще більше розширити свою присутність, пропонуючи нові варіанти продукції, зокрема в сегменті швидкого харчування та заморожених страв.
Джерело: newfood.ua
Джерело: Аграрні новини