Головна Технології Ігрова індустрія: аналітики прогнозують масштабні звільнення у 2025 році

Ігрова індустрія: аналітики прогнозують масштабні звільнення у 2025 році

Ігрова індустрія: аналітики прогнозують масштабні звільнення у 2025 році

Аналітичні дослідження сигналізують про погіршення ситуації на ринку відеоігор. Попри те, що галузь вже пережила серію скорочень після пандемії, експерти попереджають, що найсерйозніші випробування ще попереду.

Про це розповідає News IO

За оцінками Йоуста ван Дрейнена з аналітичної компанії Aldora, хвиля звільнень на початку 2025 року була лише першою ознакою масштабної кризи, яка очікується в найближчому майбутньому.

Основною причиною прогнозованих скорочень стане анулювання багатьох ігрових проєктів, які не зможуть забезпечити очікуваний рівень прибутковості.

Ключові тенденції ігрової індустрії 2025 року:

  • Масові звільнення: найбільші видавці, включаючи Microsoft, Sony та NetEase, вже розпочали скорочення персоналу
  • Ubisoft під загрозою: компанія готується до продажу приватним інвесторам, що майже неминуче призведе до значних звільнень у всіх підрозділах
  • Зростання передплатних сервісів: на тлі економічної нестабільності Game Pass може перетнути позначку 50 мільйонів користувачів
  • Стабільні ціни на ігри: всупереч песимістичним прогнозам, очікується, що базова версія GTA 6 збереже стандартний ціновий діапазон, а не коштуватиме 100 доларів

Експерти відзначають, що споживачі ігрового контенту все частіше звертаються до передплатних моделей як більш економічно вигідних способів доступу до ігор в умовах загальної фінансової непевності.

Ситуація в галузі продовжує розвиватися, і аналітики рекомендують як розробникам, так і гравцям готуватися до суттєвих змін на ринку відеоігор протягом наступних місяців.