Google анонсувала впровадження нової функції у браузері Chrome, яка дозволить автоматично вимикати сповіщення від тих вебсайтів, з якими користувачі давно не взаємодіяли. Це оновлення має зменшити кількість нав’язливих повідомлень та підвищити комфорт роботи з браузером.
Про це розповідає News IO
Покращення системи сповіщень у Chrome
Функція стане доступною як для Android, так і для настільних версій Chrome. Вона є розширенням існуючої опції Safety Check, котра вже автоматично відкликала дозволи на використання камери й геолокації для неактивних сайтів. Тепер до цього списку додаються й сповіщення.
За інформацією Google, менше 1% сповіщень у браузері отримують якусь взаємодію від користувачів. Це свідчить про надмірну кількість непотрібних push-повідомлень, тому компанія вирішила оптимізувати систему.
“Компанія визнає, що браузерні сповіщення, як вони були реалізовані, могли бути не найкращою ідеєю, адже власні дані Google свідчать: користувачі отримують велику кількість сповіщень, але рідко з ними взаємодіють. Менше 1% усіх сповіщень отримують будь-яку взаємодію”.
Користувачі зберігають контроль над повідомленнями
Автоматичне вимикання торкнеться лише тих сайтів, які мають низький рівень взаємодії. Для встановлених вебдодатків ця функція не застосовуватиметься. Таким чином, власники сайтів можуть вдосконалити свої підходи до надсилання сповіщень, аби не втратити можливість спілкування з аудиторією.
У випадку відключення дозволу на сповіщення, Chrome проінформує користувача та дасть змогу повернути налаштування або вимкнути автоматичне скасування цієї функції.
Google підкреслила, що тестування нової функції перед запуском показало: зміни не вплинули на кількість кліків по сповіщеннях, що лише підтверджує низький рівень залучення до більшості push-повідомлень.
Проблема нав’язливих сповіщень є поширеною і на інших платформах. Зокрема, Apple також була змушена додати розширені налаштування для керування сповіщеннями на iPhone через скарги користувачів.
