У фонді Яніни Соколової вибачилися за соціальну рекламу гарячої лінії психологічної підтримки «Варто жити», яку розмістили у Києві.
«Не помиляється той, хто нічого не робить. Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я», – написала у своєму фейсбуці засновниця фонду Яніна Соколова.
На початку місяця фонд запустив зовнішню соціальну рекламу, мета якої, кажуть у фонді, спонукати людей звертатися за психологічною допомогою.
На рекламних бордах були написані фрази, з якими найчастіше звертаються українці на лінію психологічної допомоги: «життя не має сенсу», «буде лише гірше», «з депресії не вийти».
Ці рекламні гасла викликали хвилю обурення українців у соцмережах.
Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» повідомило, що не може втручатися у зміст реклами, адже видає дозвіл саме на конструкцію, а не на її інформаційне наповнення.
У фонді пояснили, що розрахунок був на те, що «людина, яка прочитає на борді свої ж думки синхронізує їх з собою і побачить що: вихід є, як написано нижче на борді набере психологів».
«Втім, ми помилилися. В людей, які нині перебувають у кризових станах це викликало обурення. Немов ми спонукаємо людей зацементувати свої думки», – написала Соколова.
У вересні 2022 року співголова Референтної групи із психічного здоров’я та психосоціальної підтримки у Всесвітньої організації охорони здоров’я Фамі Ханна прогнозував, що кожен п’ятий в Україні має ризик захворіти на психічні розлади такі як депресія та посттравматичний стрес унаслідок війни. Найбільше психічно постраждало населення тих територій, які знаходились або знаходяться під окупацією, наголошували у ВООЗ.