Головна Агросектор Експорт глазурованих сирків «Волошкове поле» зріс на ринку ЄС

Експорт глазурованих сирків «Волошкове поле» зріс на ринку ЄС

by Войтенко Наталія
бізнес

Молочна компанія «Волошкове поле» за 2024 рік значно збільшила обсяг експорту, досягнувши зростання на 15% на ринках понад десяти країн Європейського Союзу.

Про це розповідає News IO

Про це повідомив генеральний директор компанії Андрій Табалов на своїй сторінці у Facebook. Він зазначив, що «2024 рік став роком європейської інтеграції», і головним продуктом, який сприяв цьому успіху, стали глазуровані сирки, експорт яких підвищився на 40% у порівнянні з 2023 роком.

Експортна стратегія та нові ринки

Первомайський молочноконсервний комбінат, який входить у структуру «Волошкове поле», з січня 2024 року розпочав експорт своєї продукції до ЄС, організовуючи пряму співпрацю з дистриб’юторами та мережами.

«Продукція під брендом «Хлопчик» є не тільки лідером із продажів в Україні, а й здобула довіру споживачів у Європі», ‒ наголосив Андрій Табалов.

Керівник компанії підкреслив, що в найближчому часі пріоритетом в експорті стане зміцнення присутності на ринку Сполучених Штатів Америки. Глазуровані сирки, кисломолочний сир та вершкове масло мають великий потенціал для залучення зацікавленості американських споживачів.

Міжнародні виставки та нові контракти

Андрій Табалов також зазначив, що міжнародні виставки є надзвичайно ефективним інструментом для просування бренду на світовій арені та презентації української молочної продукції закордонним споживачам. Зокрема, на виставці SIAL 2024 компанія «Волошкове поле» підписала два нових контракти з європейськими партнерами, які вже реалізуються.