Про це розповідає News IO
Великі українські агровиробники пропонують Кабміну поставити в рівні умови порти Одеси та Придунав’я та просять запровадити 30% знижку на залізничні перевезення до станцій Ізмаїл та Рені. До заклику долучилось і ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство». Про це повідомив очільник УДП Дмитро Москаленко, інформує Rail.insider.
«Дунайський маршрут це плюс 250 км автошляхів або 200 км залізниці. Ми програємо конкуренцію навіть за умови однакових тарифів на фрахт і перевалку. Прецедент вже створений: нещодавно Кабмін запровадив знижку в розмірі 30% на залізничні перевезення сільськогосподарської продукції з тих територій, де можливі бойові дії», — наголосив Дмитро Москаленко.
В УДП нагадали про те, що ворог не припиняє завдавати ударів по інфраструктурі Одеси. Тож Україна має зберігати альтернативні експортні маршрути.
«Зберігати — означає хоча б частково завантажувати… Тому частина експорту має рухатись через Дунай. Ми обговорювали це на всіх галузевих заходах, форумах, конференціях. З нами погоджуються. Нас підтримують. Але в умовах критично низьких цін на зерно виробники і трейдери не готові втрачати заробіток (маржу) заради зменшення ризиків», — уточнив керівник підприємства.
Дмитро Москаленко висловив упевненість у тому, що знижка на залізничні перевезення абсолютно виправдає себе, якщо умовою її отримання буде перевалка зерна на державний річковий або морський флот. «Недоотриманий залізницею дохід держбюджет компенсує за рахунок доходу від фрахту», — додав він.
Джерело: AR