Головна Агросектор Multicook та MultiBar: українські фастфуди підкорюють Лос-Анджелес

Multicook та MultiBar: українські фастфуди підкорюють Лос-Анджелес

Володимир Матвійчук, відомий підприємець та співвласник мережі магазинів заморожених продуктів «Галя Балувана», запустив інноваційний проект у Лос-Анджелесі. Перший заклад Multicook, поєднаний із фастфудом MultiBar, вже вітає відвідувачів у цьому місті. Про це Володимир розповів виданню Forbes Ukraine.

Про це розповідає News IO

Новий заклад розташувався на площі 120 квадратних метрів та пропонує своїм клієнтам різноманітне меню, до якого входять український борщ, супи, салати та напої. За словами Матвійчука, половина доходу закладу надходить від продажів заморожених страв Multicook, решта 50% — з фастфуду MultiBar. Українці зазвичай купують заморожені продукти, тоді як американські клієнти надають перевагу фастфуду.

Міжнародна експансія

Підприємець планує розширити формат цього успішного поєднання на всі майбутні заклади мережі Multicook. До кінця 2025 року Володимир Матвійчук має намір відкрити 150 подібних закладів за межами України.

Початок діяльності компанії «Галя Балувана» датується 2018 роком, коли в Луцьку був відкритий перший магазин заморожених продуктів. Початкові інвестиції у проект становили близько 30 000 євро.

Розвиток в Україні та за кордоном

Наразі компанія розвивається за франчайзинговою моделлю, працюючи під брендом «Галя Балувана» в Україні та Multicook на закордонних ринках. У 2022 році Матвійчук припинив продажі франшиз в Україні, концентруючи зусилля на міжнародній експансії. Перший закордонний Multicook відкрився у Філадельфії у січні 2024 року. Франшиза в США передбачає паушальний внесок у 5000 євро та роялті в 100 євро.

У квітні 2024 року підприємець ввів у дію нову мережу гастробарів Gabar, перший з яких відкрився у Луцьку. Меню Gabar пропонує понад 100 страв з різних куточків світу, включаючи супи, салати, бургери та десерти, з головною метою — видавати замовлення за 5-7 хвилин. Зараз гастробари Gabar вже працюють у дев’яти містах України.

Загалом мережа компанії налічує понад 830 магазинів, з яких більше 80 розташовані у 15 країнах світу. Найбільша кількість закладів зафіксована в Польщі — майже 50 магазинів.