Головна Агросектор З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

З вітамінами, женьшенем та додатковим кофеїном: Nestlé активізувала інновації на ринку кави

by host

Компанія Nestlé значно активізувалася у сегменті інновацій. За перше півріччя 2024 року вона випустила на 15% більше інноваційних та оновлених продуктів, ніж за аналогічний період минулого року. До кінця року ця цифра має зрости ще більше.

Серед найпомітніших новинок Nestlé – холодний концентрат кави Nescafé та система приготування кави Vertuo. 

Система Vertuo дозволяє споживачам готувати 35 різних видів кави, включаючи так звані короткі, довгі, холодні, гурманські варіанти та навіть каву з додаванням вітаміну B12, женьшеню чи додаткового кофеїну.

Згідно зі звітом за першу половину 2024 року, загальний обсяг продажів групи Nestlé зріс на 2,1%. Найбільший внесок у це зростання зробив сегмент кави. 

Nescafé також відзначився запуском концентрату еспресо, що дозволяє приготувати преміальну каву в домашніх умовах, додаючи концентрат до молока або води. 

Ще однією важливою інновацією став вихід на широкий європейський ринок компостованих капсул для кави, які вперше були запущені у Швейцарії.

Значний акцент Nestlé також робить на холодних напоях.

Наприклад, бренд запустив свій перший розчинний кавовий продукт, створений для приготування холодної кави.

Nescafé Ice Roast Coffee, який дебютував у 2023 році, орієнтований на молоде покоління Z, яке віддає перевагу холодним напоям.

Джерело: newfood.ua

Джерело: AR

Читайте також